غلم

من غلام غلمم و غلم غلام من

غلم

من غلام غلمم و غلم غلام من

و دیگر ما نخوانیم هیچ عهدی

خدایا بی حیا گردیده ابلیس ........ فزون کرده به دنیا زور و تلبیس
بگشته او خدای مردم پست .......... گرفته قدرت دنیای در دست

درون خانه ها صد خانه کرده .......... ز بنیان خانه ها ویرانه کرده

بکرده مردمت را غرق دنیا .......... کند ابلیس این دنیای زیبا

گناهان گشته بر مردم فضیلت .......... چه آمد بر سر قرآن و دینت

به نامت بی گناهان غرق خونند ......... به دینت ابلهان الله گویند

خداوندا قباحت تا چه حد است؟ .......... بشر بر هر گناهی می زند دست

گروهی در  تبار قوم لوطند  .......... گروهی بدتر از عاد و ثمودند

امیدم آخر این داستان است ......... که ملکت از برای راستان است

بیاید آخر دنیا حبیبی ........ به درد عالمت همچون طبیبی

خدواندا مهیا کن ظهورش ....... که دنیایت ببیند روی خوبش

درون بند آید دیو و شیطان ........ حکومت می شود در دست خوبان

عجب دنیای زیباییست آن روز ........ که خوبی بر بدی گردیده پیروز

و دیگر ما نخوانیم هیچ عهدی ........ همه بینند روی ماه مهدی

::ح.ر::

منتظر بودن و ماندن هنر ماها نیست

منتظر بودن و ماندن هنر ماها نیست ..........در گناهیم و ندانیم که مولامان کیست

ما ندانیم کجا راه و کدامین چاه است ......... یا که مقصود از این آمدن دنیا چیست
تو خودت مشکل امروز جهان می دانی ......... جهل ما نیستی معرفت و آگاهیست

مهدیا صاحب دوران تو نما سوی همه .......... چاره ی کل جهان آمدن آزادیست

من کیستم و آخر این دنیا چیست؟

هر روز که از عمر من اینجا گذرد .......... صد گونه سوال بر من و  ما گذرد
من کیستم و آخر این دنیا چیست؟ ........ آخر به کجا روم شود آدم نیست؟
این روز ازل کی است و عهدآن چیست؟ ......... یا قصه ای از برای یک سرگرمی است
با عقل چو آیم به خطا می لغزم ......... با دل چو بیایم ز خدا می ترسم
یک پای گذارم به طریق شیطان ........ یک پای دگر رود به سمت رحمان
آخر برسم به وحدت و تنهایی .......... دانم که خدای در دلم می آیی
این عقل مرا علم دگر می باید......... یا راه محبت به دلم بگشاید
هر راه روی آخر آن شک و ولی .......... الا به طریق روشن آل علی
::ح.ر::

شیطان همه جا کنار مردم باشد
پندار مکن که از نظر گم باشد

لشکر شیطان شود هر دم فزون

لشکر شیطان شود هر دم فزون .......... با گناهان همین افراد دون
صد عجب باشد در این آخر زمان ......... مردها گردیده اند همچون زنان

زن گذارد عکس خود در تلگرام .......... لختی ای بر او گذارد هی پیام
بی حیایی گشته اکنون افتخار .......... با خدایی گشته امری خنده دار
گر گنهکاری عیان بر ما مگو ......... قبح ها ریزد به حرف و گفتگو

بنده شیطان مشو چون بزدلان ......... تا نلرزانی دل صاحب زمان
::ح.ر::